} }'

Politica de returnare

Procedura de returnare

Acești pașii pe care trebuie să-i urmați :

  1. vă rugăm să anunțați lui MayaShop cu privire la intenția dvs. de a returna produsul cumpărat în termen de 14 zile de la ajungerea produsului.
  2. vă rugăm să returnați produsul la adresa desemnată, puteți alege orice companie de curierat (cu excepția Poșta României). Vă rugăm să indicați numărul dvs. de telefon / numărul comenzii pe coletul livrat pentru a facilita identificare.
  3. Vă rugăm să-ne trimiteți un e-mail care să menționeze numele și prenumele dvs., numărul comenzii, produsul returnat, compania de curierat utilizată și AWB primit de la compania de curierat și contul IBAN și proprietarul acestuia pentru a vă rambursa suma aferentă produsului.

Notă:

  1. Vă rugăm să vă asigurați că produsul nu este utilizat.
  2. Nu acceptăm returnări pentru următoarele produse: produse de îngrijire personală, produse cosmetice, costume de baie și lenjerie.
  3. Vă rugăm să folosiți ambalaje de protecție pentru transport pentru a evita deteriorarea produsului. În același timp, trebuie să păstrați eticheta originală (dacă nu este ambalată corect, pachetul returnat va fi respins!).
  4. Costul returnării este plătit de client, dar MayaShop o să plătește costul de expediere în următoarele patru cazuri (ambalajul de produsul care ați primit este grav deteriorat, produsul este livrat / facturat incorect, produsul are defecte de fabricație și depozitul trimite culoarea sau dimensiunea greșită a produsului.
  5. Nu acceptăm pachetele plătite la livrare.

Rambursare (dacă este cazul)

După ce produsul a ajuns și a fost inspectat, o să începem rambursare și vom rambursa automat banii pe cardul de credit în termen de 14 zile lucrăritor (cu excepția weekend-urilor).

Pentru comenzile cu ramburs de plată la livrară (COD), banii vor fi rambursați numai în contul pe care l-ați furnizat prin transfer bancar . Numerarul nu poate fi rambursat.

Notă:

  1. Poate exista unele taxe de procesare percepute de bancă în suma rambursată pe cardul bancar.
  2. Alte servicii suplimentare plătite de clienți (inclusiv dar fără a se limita la transportul produselor) nu sunt rambursabile.
  3. Dacă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să contactați banca cât mai curând posibil, deoarece poate dura ceva timp pentru a transfera banii pe cardul dvs. Dacă urmați pașii de mai sus, dar rambursare nu încă ajunge în cont dvs., vă rugăm să ne contactați la contact@mayashop.ro.

Proces de schimb

O să schimbăm produsul numai dacă este defect sau deteriorat. Dacă doriți să schimbați același produs, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@mayashop.ro. Vom trimite noua comandă cât mai curând posibil, iar curierul va prelua produsul dvs. original atunci când vine vorba de livrare. Dacă stocul de produse este suficient, vom expedia mărfurile la timp. Dacă stocul este insuficient, nu vă vom putea expedia. Când produsul din comandă nu mai este în stoc, vă vom contacta cât mai curând posibil și vă vom întreba dacă doriți să înlocuiți produsul sau să finalizați comanda fără produs. Fără consimțământul dvs., nu vă vom trimite produse similare pentru a înlocui produsele pe care le-ați comandat.

Notă:

  1. În funcție de reședința dvs., poate dura ceva timp până când produsul schimbat vă va fi livrat.
  2. Dacă expediați mai mult de 300 de lei, ar trebui să luați în considerare utilizarea serviciilor de urmărire a transportului sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi produse returnate.

 

Politica de retur
Politica de returnare
Aveţi întotdeauna la dispoziţie 14 de zile pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră. Mayashop.ro garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului"

Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate IN STAREA IN CARE AU FOST PRIMITE, înapoi la firma UMA WEB SHOP SRL. In cazul in care produsele care ajung la noi prezita zgarieturi, folii de protectie lipsa, sigilii rupte ne rezervam dreptul sa refuzam restituirea sumelor. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Produsele vor fi expediate in forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate.

Costul de transport pentru retur este de 20 RON.

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur, telefonic, pe mail sau pe completand formularul de retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 14 de zile de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul in care nu primim acesta informaţie banii vă vor fi returnaţi în 14 de zile din momentul preluării produselor returnate.

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar si numai in conturile ce apartin de bancile din Romania. Noua marfă comandată va fi expediată cu plata ramburs.

Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor. Taxa de curier vă va fi returnată, doar în următoarele condiții : dacă produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastră.


Aceasta politica de returnare este valabila pentru produsele achizitionate prin intermediul magazinului online mayashop

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită. ( Text extras integral din siteul Uniunii Europene )

Nu se admit la retur:

Produse care au fost desfacute (cosmetice)
Produse care au fost testate/utilizate
Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
Produse achizitionate de la alte magazine
Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel

Duminică, luni, marți, miercuri, joi, vineri, sâmbătă
Ianuarie, februarie, martie, aprilie, mai, iunie, iulie, august, septembrie, octombrie, noiembrie, decembrie
Nu sunt suficiente produse disponibile. Au mai rămas doar [max].
Cosul tau

Nu există produse în coș.

Return To Shop

Doresti sa ii spui ceva special? Editați comanda
Estimare livrare
Add A Coupon

Estimare livrare

Add A Coupon

Coupon code will work on checkout page